دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

نظر شما راجب بازی ها و نرم افزار های وبلاگ چیست ؟؟؟

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Newgame22 و آدرس newgame22.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پیوند های روزانه

امکانات وب

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC

 
Resident Evil 5 Gold Edition | تاپ 2 دانلود
 

|Resident Evil 5 Gold Edition – CorePack |

|نسخه فشرده corepacks با فرمت ZIP و حجم ۲٫۹ گیگابایت|

لینک غیر مستقیم سرور ایران افزوده شد

 

منبع : www.dlfox.com
 
 

معرفی بازی :

بازی Resident Evil 5 همان سبک Resident Evil 4 را ادامه ميدهد ،یک بازی Third Person با گرافيک بسيار زيبا و پيچيدگی های داستانی و جوی ترسناک. شخصيت های اصلی اين بازی Chris Redfield و Sheva Alomar هستند. داستان اصلی بازی از اينجا شروع ميشود كه كريس سوار بر اتومبيل نظامي در صحراهای سوزان آفريقا به سمت Kijuju در حال حركت است. او سرانجام به Kijuju ميرسد و به شوا ميپيوندد. ماموريت اين دو نفر اين است كه شخصي به نام Ricardo Irving را دستگير كنند كه قصد دارد يک سلاح Bio Organic را در بازار سياه بفروشد. كريس به كمک راهنمايي های شوا به دنبال اثری از Irving ميگردد كه در بين راه با يكی از روستايی ها مواجه ميشوند كه طی یک Cut Scene مخوف ميبنيم كه او تبديل به موجودی فرا انسانی به نام Majini ميشود.

 

شرکت کپکام در RE 5 دوباره همان سبک گیم پلی RE 4 را تکرار کرده است. یک بازی Third Person Shooter بسیار خوش ساخت که با عنصر ترس آمیخته شده و باعث شده این بازی یکی از اعتیاد آورترین بازی های سال بشود. بازی دارای شش Chapter میباشد که هر کدام به چند قسمت تقسیم میشوند. خوش بختانه کپکام هر چند در قسمت داستان آن چنان خوب و شایسته عمل نکرده ولی در بخش گیم پلی سنگ تمام گذاشته است. بازی دارای دو Mode تک نفره و Co-Op هستش که بیشتر تمرکز سازندگان روی بخش تک نفره قرار گرفته است. زمانی که برای تمام کردن بازی باید صرف کنید طولانی و مناسب است و نه تنها باعث خستگی گیمر نمیشود بلکه بازی آن قدر از لحاظ گیم پلی قوی است که گیمر تا بازی را تمام نکرده دست از بازی نمیکشد. شما در مود تک نفره بازی کنترل کریس را به دست میگیرید. مانند RE 4 شما یک صفحه ی Item Management دارید که در این صفحه میتوانید سلاح ها و اسپری کمک های اولیه و کلا هر چیزی که در طول بازی به دست می آورید مدیریت کنید و در صورت لزوم با شوا مبادله کنید. همچنین از طریق همین منو میتوانید سلاح های خودتان را بفروشید یا اینکه Upgrade شان کنید. مطمئنا بازی RE 5 یکی از بهترین بازی های دنیا از نظر جلوه های بصری است. شرکت Capcom در ابتدای ساخت بازی قصد داشت از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده کند، ولی در اوایل ساخت بازی از این کار منصرف شد و از موتور اختصاصی خود یعنی MT Framework استفاده کرد. این موتور گرافیکی پیشرفته قدرتی تقریبا برابر با UE3 دارد و از برخی جهات میتوان گفت از آنریل قدرتمند تر است. استفاده از موتور گرافیکی بسیار قدرتمند به همراه استفاده از فیزیک Havok باعث شده بازی RE 5 یکی از بهترین بازی ها از نظر فنی و هنری شناخته شود. شرکت Capcom در بازی RE 5 پویا ترین و واقعی ترین کاراکترهای دنیای بازی را طراحی کرده است. طراحی بدن ورزیده ی کریس، لباس ها و سلاح ها، حالات چهره و حالت موهای کریس به دقت فراوانی انجام گرفته است. شوا هم با بدن ظریف و زنانه اش به بهترین حالت ممکن طراحی شده است. اگر بخواهیم تعداد چند ضلعی (Polygon) هایی که در طراحی کریس و شوا به کار رفته را با کاراکتر های بازی UFC Undisputed مقایسه کنیم میتوان گفت چند ضلعی هایی که در طراحی کاراکتر های اصلی RE 5 به کار رفته از 30.000 بیشتر است. حتی قطرات عرق بر پیشانی و بدن کریس و شوا به طبیعی ترین شکل ممکن طراحی شده است و در این مورد باید به Capcom آفرین گفت. اکشن های کریس و شوا به بهترین شکل ممکن ساخته شده اند، دویدن و پرش ها و حالات بدن کریس و شوا بسیار طبیعی بوده و گیمر را شگفت زده میکند.

تصاویر محیط بازی :

 

 



می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : بازی , اکشن , تیر اندازی , سرگرم کننده , معمایی , فکری , ,
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391 ساعت : 19:35
بازدید : 8061

مطالب مرتبط

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: